There was an error in this gadget

Wednesday, December 10, 2008

Pesta

We went to pesta, my cousins and my sisters! OMG! I went on 4 rides altogether! It was the freakiest thing on earth! My god, what was I thinking??? My first ride was the Lethal Weapon and that was super scary! I screamed and screamed non-stop! I went like "Allahuakbar! Oh god! Oh Allah, save me! I don't wanna die!!!" Yep, Lethal Weapon is a sick thing to go on. It's a row of seats and all it does is spin you vertically 360 degrees. Even my 9 yr old cousin, Ziyad, went on it. And then me and Athirah hopped on the Sky Rider. A bunch of swings that go spinning around. And then it was the Euro Wheel which is just a ferris wheel. That was quite fun. The next thing and the thing which made me go in ultra throw up mode was the Tristar. I really felt like throwing up on that one. Super scary.

Today is the day they go back home! Hu hu hu...! I'm so sad...I sedih sgt now that they're gonna go away!

Saturday, December 6, 2008

Paramore Decode

How can i decide whats right?
When your clouding up my mind,
I cant win your losing fight,
All the time.

How can i ever own whats mine?
When your always taking sides,
But you wont take away my pride,
No not this time...
Not this time.

How did we get here?
I used to know you so well,
How did we get here?
I think i know how.

The truth is hiding in your eyes,
And it's hanging on your tongue,
Just boiling in my blood,
But you think that i cant see.
What kind of man that you are?
If your man at all,
I will figure this one out.
On my own...
(Screaming i love you so)
On my own...
(My thoughts you cant decode)

How did we get here?
I used to know you so well,
How did we get here?
I think i know how.

Do you see,
What weve done,
Were gonna make such fools,
Of ourselves...
Do you see,
What weve done,
Were gonna make such fools,
Of ourselves...
YEAH

How did we get here
I used to know you so well
Yeah Yeah Yeah
How did we get here?
I use to know you so well
I think i know...
I think i know...


There is something,
I see in you,
It might kill me,
I want it to be true.

Decode by Paramore
Soundtrack for Twilight
Lyrics by Haley Williams

Friday, December 5, 2008

The Latest Outing


Okay, since I've promised to update my blog I will. Here's a tribute to Corriyn and Atiqah and our lovely outing. Meh! What a fine day that was. Okay so basically I was a bit psyched. I mean, I haven't seen my buds for a while now and I've missed them. I'll be honest I was also a little scared I wasn't gonna wake up early that morning. I've been sleeping late lately and have been prone to getting up real late as well. My breakfast has now become my lunch or 'brunch' as my bro puts it. XD

So I slept at 1 am that night (that's considered EARLY to me). Woke up at 8 am the next morning and guess what? I woke up all by myself, no thanx to that useless alarm clock which also happens to be my hand phone. Kukukukuku...So I wake up in the morning to find that my menses have been in overdrive and are determined to torture me. It's forced all the pain receptors in my body to focus on one spot which is right on my womb!!! I swear to god I could actually feel these hands that squeeze and pull at my fallopian tubes and ovaries...Okay let's not get graphic here.



So I go take a bath downstairs right? Just for the heck of borrowing some of my mom's pads. Then I get dress, put on my make-up and iron my tudung. I had to have my breakfast in order to eat my medicine. Have been coughing real bad...I also swallowed a voltren pain killer to decrease the ultimate pain. And then I waited....And waited some more....

And then they arrive; Atiqah and Corriyn grinning up at me. Atiqah's dad was the one who drove us over to Queensbay.

Once we got there the first thing we did was check out the movies. Scanning everything on the list, we pretty much had to do some debating there. Corriyn and I have watched Twilight (good movie BTW but not as good as Interview With The Vampire). Atiqah and Corriyn were eager to watch Madagascar II but I've already seen that one. In the end, we settled for Bolt, a movie about a cute dog who thinks he has super powers only to discover that he's just a normal dog.

The movie was really good. I dunno if anyone noticed, I surely hope not, but I actually cried cried cried at the start of the movie. The minute Bolt came on and started playing with his fave chew toy, Mr carrot, I cried. Tears came forth and I wept for no reason. Well, unless you call crying over cuteness a reason. I think I was PMS-ing real bad that day...So yeah, I liked the movie. I enjoyed watching it with my friends.



Later after the movie, we drifted into various shops. Some of them included Puma, Nike, Jusco, Momo e, Borders and etc etc etc. Atiqah bought a lot of things, some of which included a hand bag frm Momo e, black slack frm Voir, notebook and belt frm Forever 21...I think I covered just about everything...Corriyn got herself 3 tees for rm50. A goddamned good price if you ask me. I think if ever I have the money again I might go get that at Brand's Outlet. The stuff there are pretty affordable.

We ate at Secret Recipe this time. So tired of McDonald's and Pizza Hut...Sigh. Anyway, I had myself the Fish and Chips (not so great) and Corriyn got herself the Chicken Cordon Bleu. Atiqah, decided that she didn't wanna eat, settled for a glass of tropical smoothie.



So we go around some more after the movie and I bought myself a lip gloss at Guardian. It was on discount and I kinda needed some change to pay back Corriyn. The three of us browsed the mall and Corriyn and Atiqah wanted to take pictures and I needed to go to the toilet badly! My pad bocor already time tuh and I was freaking out! I took the oppurtunity to use the pay phone (hand phone outta service, damn dat Maxis) to call my cuz. They were still hanging around QB so I decided to go back with my family instead. Don't wanna trouble Atiqah's parents and I DO NOT want to spoil their seat with my ahem leakage...



So they went back home and I hanged around to spend the day with my cuzs and sistahs. They were trying on clothes at Jusco and my eyes went straight to the sneakers on display. They were RM20!!!! I asked for my size and the sales person said that the ones I wanted weren't in my size any more. What a shame! And then there was this taaaaaaaaaaaaaaaaaall pair of sneaker-boots that reached up to my knees. It was black with red prints on it and it looked ever so cool! I couldn't resist....And. Then. I. Asked. They had my size and I bought it withought thinking twice! It felt oh sooooooo good!

I found out that cute actor Cam Gigandet is actually a Gap model! Oh man, he was a hottie in Twilight and he was a hottie in that poster on Gap too. My sister and I also stole this super hot pic of a male model posing for the Amor Pour Hommes perfume. We've fallen in love with him and have decided to keep him in our humble abode. I actually stole something!! OMG!!!!

Even though my feet were aching, I walked on with my sisters and cousins. We were in search for wallets for both Ziyad and Athirah.
Then we stopped by Baskin Robbins and all of them had ice creams there except for me! I, the horrible woman with the horrible cough, had to go through tortutorus minutes of watching them gobble their delicious ice creams. It was sooooo unfair!

Long story short, we all got tired and headed home. At home, my Uncle Manan dropped by and all of us watched baby Farhad wear my sneaker-boots! It was hilarious! My boots were more like his pants!

You think that's enough shopping for a girl of 18, eh? Guess not. I'm probably heading to Gurney Plaza tommorrow. Will have fun there!

Peace out!