There was an error in this gadget

Wednesday, May 20, 2009

I've been TAGGED


1. copy paste award on your blog once u get it

2. make an entry as if it is a Grammy award

3. tag 5 other bloggers

4. NEVER break the chain, pls.


Thank you! Thank you! You were brilliant! No wait, I was! Okay, I'll admit I was superb!
My first thank you goes to those idiots who says English is a language that no one should learn how to speak. Yes, to those who actually go "Wah! Dia speaking! Speaking!" get my first thank you! What would TESLians ever do without fools like you? (Get on very nicely) Thank you to the little people that made this blog possible. Thank you to the midgets who were so kind to me; you midgets made me feel oh, sooooo good telling me I needed to go to a fish spa and what not!

Thank you Johnny Entertainment for producing gorgeous J-Pop group KAT-TUN. I know abang says they look like bapoks (lotsa Malay guys will be nodding) but what the heck! They're so cute! Kyaaaa!~(Malay men: Blugh! *Throw up*)

Thank you to the insignificant troop of anonymus people at Kolej Mawar. You made the Mawarians' life a living hell and we'll never forget it! Big round of applause for following "arahan-arahan bodoh".

To Lindsay Lohan and Britney Spears who don't understand the function of undergarments. Thank you! You made women look like total idiotic bimbos! Thanks for doing us justice!

To Chris Brown for beating the crap outta Rihanna. She didn't deserve it, man but it must've felt goooood to gigit Rihanna, eh?

Lastly to you! Yes, you! The one reading this blog! I know what you're doing! I can see it! Stop that! Use a tissue for God's sake! Boogers on the computer screen is not a turn on, ok!!

6 comments:

jamilah_zed said...

Kah..kah..kah..sooo..funeee..( ala2 Abang!..)Lily!!..Love ya :)

Mademoiselle Napster said...

Whahahahhaaaa!!!
Okay..I'm gonna say...

Mmmmmhhh...hehehe..
hikhikhikhikhikhiiii
Bwahahahahahaha!!!

OMG!!
You're hysterical Jalilah :D

Me can't stop laughing ...phew...
Gila la you!!

Love you lotsa buddy ;)

Sparrow_Wing said...

Love you too Atiqah! You're such a sweetie! Great time we had eh, tadi? Gonna upload the pics la thn.

Sparrow_Wing said...

Love you too Atiqah! You're such a sweetie! Great time we had eh, tadi? Gonna upload the pics la thn.

Sparrow_Wing said...

Thanx ma for the very sweet comment! Huggs!

Kei :D said...

Omfs, wtf is this??? O_O;